Melanotan.nl - Bruin worden in enkele weken

Melanotan.nl - Bruin worden in enkele weken
Het is ma 21 mei 2012, 00:07

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Mijn kuurlog
BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2009, 13:16 

Heeft bedankt: 1 keer
Bedankjes ontvangen: 2 keer
Ik heb tijdens de kuur ook geen enkel probleem van slapeloosheid ondervonden, ik ondervond trouwens geen enkel probleem.
Vind het raar dat zo'n geweldig product (over de bruining van lichaam en verdonkeren van haren) zo weinig/ geen neveneffecten geeft en dat het bijna niet gekend is, Ik ken niemand buiten hier op het forum dan dat ooit al van Melanotan gehoord heeft zelfs op de Fitness kent niemand het.

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2009, 11:20 

Heeft bedankt: 0 keer
Bedankjes ontvangen: 0 keer
Inmiddels al een tijdje verder en 'in onderhoud'. Kleur is prima :)
Ik gebruik tamelijk weinig per keer (0.5) en dat werkt goed, maar de dag na het zetten ben ik wel misselijk met hoofdpijn :(
Bultjes nog niet helemaal weg, al lijkt het wel wat beter nu.
Hoe lang kun je een 'aangelengd' vialletje eigenlijk in de koelkast bewaren :?:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2009, 11:23 
Beheerder

Heeft bedankt: 5 keer
Bedankjes ontvangen: 6 keer
Ik heb ooit eens een aangelengd vialtje gebruikt die al 2 maanden in de koelkast stond. Deze werkte prima...tenminste, ik kreeg er een erectie van :twisted:

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2009, 11:26 

TomG schreef:
Vind het raar dat zo'n geweldig product (over de bruining van lichaam en verdonkeren van haren) zo weinig/ geen neveneffecten geeft en dat het bijna niet gekend is, Ik ken niemand buiten hier op het forum dan dat ooit al van Melanotan gehoord heeft zelfs op de Fitness kent niemand het.

Moet eerlijk bekennen dat ik het niet tegen mensen vertel dat ik het gebruik... misschien hebben anderen dat ook, en is het daarom niet bekend?
En blijft natuurlijk ook wat eng om zoiets te gebruiken, vanwege het bestellen via internet, het weinig onderzocht zijn (mt2 dan), de manier van toedienen...

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2009, 11:34 

Pebeken schreef:
Hey Morena,

Ook ik was lid van het vorige forum en had daar heel wat ervaringen op geplaatst.
Wat je 'slecht slapen' betreft kan ik beamen: ik sliep ook minder goed vanwege de misselijkheid en had vooral minder eetlust de dag nadien. En dan zette ik nog minder dan wat ik zou mogen zetten...

't is maar dat je weet dat het slechte slapen echt wel 'normaal' is ;)

Ha thanks voor je reactie, ben ik niet de enige...
Erg jammer dat al die ervaringen weg zijn... gebruik je nog steeds? En hoeveel gebruik(te) je?

Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 18 nov 2009, 16:23 

Heeft bedankt: 1 keer
Bedankjes ontvangen: 2 keer
morena schreef:
TomG schreef:

Moet eerlijk bekennen dat ik het niet tegen mensen vertel dat ik het gebruik... misschien hebben anderen dat ook, en is het daarom niet bekend?
En blijft natuurlijk ook wat eng om zoiets te gebruiken, vanwege het bestellen via internet, het weinig onderzocht zijn (mt2 dan), de manier van toedienen...

Had het ook niet verteld dat ik het gebruikte maar de reden dat je opgeeft waardoor het niet zo gekend is vind ik niet juist want van veel anabolische producten zijn veel bijwerkingen ook niet gekend en is dit dan minder eng om het te gebruiken en deze producten worden meestal intramusculair toegedient, veel enger dan subcutaan :D en toch zijn deze producten allom bekend, vooral in fitnesscentra en daar smeren ze nu nog massa's bruinen zonder zon of uren zonnebanken :)

Profiel  

BerichtGeplaatst: do 19 nov 2009, 20:39 

Bedankjes ontvangen: 1 keer
morena schreef:
Pebeken schreef:
Hey Morena,

Ook ik was lid van het vorige forum en had daar heel wat ervaringen op geplaatst.
Wat je 'slecht slapen' betreft kan ik beamen: ik sliep ook minder goed vanwege de misselijkheid en had vooral minder eetlust de dag nadien. En dan zette ik nog minder dan wat ik zou mogen zetten...

't is maar dat je weet dat het slechte slapen echt wel 'normaal' is ;)

Ha thanks voor je reactie, ben ik niet de enige...
Erg jammer dat al die ervaringen weg zijn... gebruik je nog steeds? En hoeveel gebruik(te) je?

Nee, ik hou het nooit vol. Nu zit ik hier echt heel bleek maar ga wel opnieuw bestellen in de hoop dat ik ditmaal volhoud! Ik mocht eigenlijk 1ml per dag zetten maar dat deed ik nooit vanwege de misselijkheid. Ik nam 0.5 ml en zelfs dan ondervond ik nog wat misselijkheid. Maar ik dronk meteen een groot glas water na mijn 'sjot' ;-) en ik voelde me echt wel beter dan. Ook zette ik de injectie niet in het buikvet maar wisselde elke dag af van bil. Dat gaf ook minder misselijkheid. Nouja, het houdt me wel niet tegen hoor, ik wil bruin zien, niet te hard maar mooi bruin zoals ik reeds in het verleden tweemaal behaalde. Dus ik herstart terug met een kuur, hopende dat ik tegen de feestdagen bruin zal zien (wat zeker haalbaar is). De reden waarom ik ook dit product hard prefereer is dat ik niet graag naar de zonnebank ga. 1 x week is meer dan voldoende voor mij...

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 14 dec 2009, 13:40 

Pebeken schreef:
Nee, ik hou het nooit vol. Nu zit ik hier echt heel bleek maar ga wel opnieuw bestellen in de hoop dat ik ditmaal volhoud! Ik mocht eigenlijk 1ml per dag zetten maar dat deed ik nooit vanwege de misselijkheid. Ik nam 0.5 ml en zelfs dan ondervond ik nog wat misselijkheid. Maar ik dronk meteen een groot glas water na mijn 'sjot' ;-) en ik voelde me echt wel beter dan. Ook zette ik de injectie niet in het buikvet maar wisselde elke dag af van bil. Dat gaf ook minder misselijkheid. Nouja, het houdt me wel niet tegen hoor, ik wil bruin zien, niet te hard maar mooi bruin zoals ik reeds in het verleden tweemaal behaalde. Dus ik herstart terug met een kuur, hopende dat ik tegen de feestdagen bruin zal zien (wat zeker haalbaar is). De reden waarom ik ook dit product hard prefereer is dat ik niet graag naar de zonnebank ga. 1 x week is meer dan voldoende voor mij...

Dit klinkt echt heel herkenbaar :)
Ik neem ook 0,5 met een groot glas water, wel in mijn buikvet. En word ook nog misselijk :roll:
Als ik me enigszins moe/slap/ziek of met hoofdpijn voel, sla ik over, heb dat 1 maal toch gedaan en me flink beroerd gevoeld.
Maar die 0,5 is genoeg voor een mooie kleur gelukkig, ipv rood.

Profiel  

BerichtGeplaatst: vr 25 dec 2009, 20:09 

Bedankjes ontvangen: 1 keer
al eens geprobeerd te injecteren in bovenbil dan? neem je dat glas water erna??

Voor dit bericht heeft Pebeken een bedankje ontvangen van: Mr.M
 Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 27 dec 2009, 21:10 
Beheerder

Heeft bedankt: 5 keer
Bedankjes ontvangen: 6 keer
Het valt me ook op dat misselijkheid meer bij vrouwen voorkomt dan bij mannen.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur