Melanotan.nl - Bruin worden in enkele weken

Melanotan.nl - Bruin worden in enkele weken
Het is di 07 feb 2012, 08:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Zonnebank.
BerichtGeplaatst: do 03 jun 2010, 10:19 

Heeft bedankt: 0 keer
Bedankjes ontvangen: 0 keer
Dag beste mensen,

Al geruime tijd ben ik op zoek naar een manier om mooi bruin te worden en al een poosje volg ik sommige amerikaanse websites zoals bijv. Tantalk.com ( voor saloneigenaren) en in mindere mate Iamtan.com (voor zonnebankgebruikers maar hoofdzakelijk benut door puberende types) om toch een beetje op de hoogte te blijven van de nieuwste bruiningslotions met de beste resultaten. Totdat ik dit prachtige forum ontdekte en er een hele nieuwe (bruinings-)wereld voor me open ging :idea: .
Ik heb alle topics doorgelezen en ben al heel wat wijzer geworden. Toch resten er mij nog een paar vragen en daarom ben ik lid geworden. Ook om op de hoogte te blijven uiteraard.
Melanotan is een revolutionair product waar ik helemaal achter sta. Er is genoeg te vinden op het internet en met name de australische berichten zijn positief, in tegenstelling tot de amerikaanse berichtgeving (FDA). Grappig feit is overigens dat wanneer iemand het onderwerp Melanotan probeert aan te roeren op een site als Tantalk.com, iedereen een zware allergische reactie schijnt te krijgen wat natuurlijk op zich geen wonder is omdat het allemaal 'salon'-eigenaren zijn en zij met Melanotan hun broodwinning zien verdwijnen wanneer er een doorbraak komt van M. Het zal ook een niet geringe (negatieve) uitwerking moeten krijgen op de bruininglotionsbusiness, een miljoenenzaak ...(Australian Gold, Cal Tan, DS, DC etc.). Zouden alle betrokkenen ook niet een dikke vinger in de pap hebben om Melanotan hoe dan ook tegen te werken? Dat het daar een keiharde wereld is lees ik tussen de regels door op diverse fora. Men moet iedere keer weer iets nieuws bedenken om het bruiningsniveau nog hoger en hoger te krijgen d.m.v. zelfbedachte (vaak niet werkende) formule's en patenten. De flesjes (sorry flacon's) worden steeds flitsender en aan sommige toegevoegde ingrediƫnten zoals Tingle, Tyrosine en enkele vitamines worden ongekende bruiningsresultaten toebedacht wat in werkelijkheid niet zo is of zij het van slechts hele korte duur. Alleen maar om de verkoopresultaten hoog te houden en in de business te blijven.

En toen kwam ik Melanotan tegen. Een verademing. Graag wil ik ook prachtig mooi bruin zijn en dankzij dit product hoef je niet meer urenlang op een zonnebank te liggen. Nu heb ik een 'bruggetje' geplaatst want hier komt tegelijk een vraag die me bezighoudt.

De beste bruiningsresultaten verkrijg je door Melanotan te nemen, in combinatie met een paar keer zonnebanken. Zijn de bruiningsresultaten afhankelijk van het type zonnebank? Of een professionele turbobruiner of een huistuin-en keukenzonnebank? Hebben sommige UVA/UVB-verhoudingen in de lampen ook invloed op de resultaten, i.c.m. Melanotan, oftewel de lampsoorten? Ik hoop binnenkort van jullie advies en feedback te mogen krijgen.
Ik ben een stevig gebouwde man, 1.90 lang en ruim honderd kg. Welke opbouwdoses zouden jullie me willen adviseren? 2 mg. lijkt me vrij zwaar in het begin in verband met de misselijkheid e.d.

Hartelijke groet van een nieuw lid! :)

Rob.

Profiel  

Berichttitel: Re: Zonnebank.
BerichtGeplaatst: do 03 jun 2010, 19:53 

Heeft bedankt: 1 keer
Bedankjes ontvangen: 2 keer
Welkom Rob,

MII werkt inderdaad beter in combinatie met UV en lichaamsdelen die in het verleden al gewend zijn aan UV zullen ook sneller bruinen dan andere.
Ik raad alvast geen zonnebank met snelbruin lampen aan, de gewone lampen die o.a. prive gebruikt worden zijn voldoende om een mooie kleur op te bouwen en vooral op een veilig verantwoorde manier.
Nu met het mooie weer is bv. 30 a 60 min/dag (mijd zonnebaden tussen 11u en 15u) al voldoende om in combinatie met MII een mooie kleur op de bouwen.
Zorg er altijd voor dat je niet verbrand!

Een vb. van de doseringen voor gebruik MII:

Dag 1: 0.2mg, dag 2: 0.2mg, dag 3: 0.4mg, Dag 4: 0.6 mg, Dag 5: 0.8 Dag 6: 0.8, Dag 7: 1mg.,...

Voor mensen met een lichaamsgewicht van 60 a 80 kg is 1mg max meer dan voldoende. 80+ lijkt mij 1.2 tot 1.4mg wel meer dan voldoende.

Voor dit bericht heeft TomG een bedankje ontvangen van: Mr.M
 Profiel  

BerichtGeplaatst: do 03 jun 2010, 22:23 

Heeft bedankt: 0 keer
Bedankjes ontvangen: 0 keer
Grote dank voor je heldere antwoord, TomG!

Profiel  

BerichtGeplaatst: za 05 jun 2010, 12:48 

Heeft bedankt: 1 keer
Bedankjes ontvangen: 2 keer
Graag gedaan

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 08 jun 2010, 11:05 
Beheerder

Heeft bedankt: 5 keer
Bedankjes ontvangen: 6 keer
Welkom hier en ik ben blij da tje er zo tevreden cq blij mee bent :)

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur